آخرین اخبار
کد مطلب: 125722
فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج لردگان خبر داد:
رزمايش محمد رسول الله 2 در لردگان برگزار مي شود
تاریخ انتشار : 1397/06/12 08:41:45
نمایش : 1322
فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج لردگان از برگزاري رزمايش سراسري سپاهيان محمد رسول الله (ص) 2 در شهرستان لردگان با حضور 3 گردان بيت المقدس و 75 گروه جهادي در عرصه هاي مختلف خبر داد.
 سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان و با اشاره به عظمت و اقتدار نيروهاي مسلح ايران گفت: دشمنان اين کشور از زمان پيروزي انقلاب اسلامي به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند ولي تا امروز نتواستند در مقابل عظمت ملت و نيروهاي انقلابي و نظامي اين کشور قد علم کنند. 

  موسوي اضافه کرد: در تمامي دوران حساسي که نظام با مشکل مواجه بوده، ملت ايران به حراست و پاسداري از کشور مشغول بودند تا دشمنان اين خاک نتوانند نقشه هاي شوم خود را عملي کنند. 

در ادامه فرمانده سپاه ناحيه لردگان با اشاره به ايران هراسي دشمنان گفت: بر هيچ‌کس پوشيده نيست که گزافه‌گويي‌هاي دولت‌مردان آمريکا بر عليه ايران، نشان از ترس آنها از قدرت ايران دارد. 

سيد مسعود موسوي، برگزاري چنين رزمايش‌هايي را در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران نمايش قدرت نيروهاي مسلح ايران در برابر جهانيان دانست و گفت:  مردم در مقاطع حساس انقلاب ثابت کردند که با مسئولان خود هم دل و همراه هستند و امروز نيز مردم به خوبي اين موضوع را درک کرده و اجازه نمي‌دهند دشمن از برخي مسائل بر عليه کشور سوء استفاده کرده و به نظام ضربه بزنند. 

سرهنگ موسوي تصريح کرد: رزمايش سپاهيان محمد رسوال الله (ص) 2 در سطح شهرستان لردگان  روز چهارشنبه 14 شهريور 97 با  حضور   3 گردان بيت المقدس و با برنامه ستون کشي، راهپيمايي و استقرار در نقاط اردوگاهي و تمرين هاي نظامي و کلاس هاي بصيرتي و ورزشي  برگزار خواهد شد و هدف از برگزاري اين رزمايش نشان از وحدت و اقتدار ملت ايران به دنيا است چرا که  دشمنان و استکبار جهاني با ترفندهاي مختلف درصدد ضربه زدن به نظام هستند اما با هوشياري ملت ايران نقشه‌هاي دشمنان به نااميدي تبديل شده است.

وي در پايان افزود: در طول رزمايش سراسري کشوري نزديک به 75 گروه جهادي در عرصه هاي مختلف در قالب ماموريت هاي جديد سازندگي به مناطق محروم سراسر شهرستان اعزام مي شوند تا نشان دهند بسيجيان همزمان در همه عرصه هاي دفاعي و سازندگي کشور نقش فعالي دارند.

انتهاي پيام/ 630 ل
 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس